AVL Ditest
  • Úvod
  • Produkty
    • SME - měření emisí
    • Diagnostika
    • Osciloskopy
    • Akustika
    • Servis klimatizací
    • Vysoké napětí
    • OEM systémy
  • Služby
  • Aktuality
  • Kontakt
  • TECHNICKÁ PODPORA
    • Ke stažení
    • Technická HOTLINE
    • Často kladené otázky
    • Video tutoriály
  • Úvod
  • Produkty
    • SME - měření emisí
    • Diagnostika
    • Osciloskopy
    • Akustika
    • Servis klimatizací
    • Vysoké napětí
    • OEM systémy
  • Služby
  • Aktuality
  • Kontakt
  • TECHNICKÁ PODPORA
    • Ke stažení
    • Technická HOTLINE
    • Často kladené otázky
    • Video tutoriály

AVL DiTEST už 20 let s vámi, připraven na start i po 1. 1. 2017!

22/12/2016

0 Comments

 
Hlásíme zdárné ukončení softwarových prací na všech generací přístrojů, přizpůsobených na novou emisní metodiku platnou od 1. 9. 2016!
Nejnovější modulární stanice MDS od AVL-Ditest je přitom připravena i na měření plynů NOx a kouřivost v jednom cyklu najednou, jenž by mělo být povinné od 2019. Přečtěte si více jak o současné připravenosti, tak i blízké budoucnosti.
AVL DiTEST emise - MDS, CDS, DiX, DiGis
Na novou metodiku s EOBD od 2017 jsme připraveni (viz. obrázek) jak s novými stanicemi MDS a CDS, s jejich předchůdci AVL Ditest DiX (uprostřed), tak i staršími přístroji DiGiS s HGA400/DiGas440 a DO 285 (vpravo).

​Nebylo toho málo, s čím jsme bojovali. Kromě vlastních chyb, kterých jsme se dopustili my sami, se postupně přicházelo na různé nástrahy číhající v komunikaci EOBD u různých značek vozidel, na vyčítání Readiness Code a na problémy s pásmy otáček, či chybějící teplotu na EOBD rozhraní. Jakoby na nás padaly kostlivci ze všech skříní.


I nadále se soustředíme hlavně na perfektní zákaznický servis a dodatečně jsme rozšířili AVL-EOBD modul o další jiný EOBD modul jiné značky, a sice DevCom a Troodon, takže zadní vrátka při těžkostech s komunikací řešíme.

Se všemi přístroji pracuje program DEKRA Emise i TEAS a jsou připraveny i na posílání dat na centrální server Ministerstva dopravy, po zavedení elektronického sběru dat (CIS). Sladkou třešničkou na dortu je pak pro naše zákazníky i naše připravenost na měření ultrajemných částic laserem společné s měřením kouřivosti a plynů (NOx) najednou po roce 2019!. Níže naleznete fotografie z příprav z naší diagnostické dílny.

Zákazník tedy může nechat všechny starosti ohledně protokolů a zpracování dat na našich bedrech.

Software pro metodiku 2017 instalujeme do třech generací přístrojů nazpět!
Přístroje jsou vybaveny i diagnostikou emisí pro ladění veteránů.
Měření kouřivosti jen jednou měřicí sondou do výfuku pro všechny kategorie vozidel
Emise měříme i cyklicky až po 200 milisekundách - ladíme tak i sportovní speciály a veterány
montáž analyzátoru do vozidla pro analýzu a ladění optimální směsi za jízdy při zátěžích
Vlastní výzkumná základna pro analýzu emisí dalších složek výfukových plynů
Ladění karburátorů i u velmi starých veteránů
Měříme nejen dvoustopá, ale jednostopá vozidla se sadou pro měření emisí motocyklech
Budoucnost: Pro měření počtu ultrajemných částic jak vznětových tak i přímo vstřikovaných motorů se 100x vyšší citlivostí než současné kouřoměry.
0 Comments



Leave a Reply.

Autorizovaný dealer a servis

IHR-TECHNIKA s.r.o.
Karla Veselého 728
29306 Kosmonosy
IČ: 49827847
DIČ: CZ49827847

tel.: (+420) 317 471 905

Produkty

Emisní stanice
Diagnostika
Osciloskopy
Vysoké napětí
Plničky klimatizací
Akustická kamera

Služby

Servis a kalibrace
Školení SME a diagnostiky
Setkání a konference
Technická podpora

Kontaktní formulář

Odeslat
Picture
Jsme hrdým členem Asociace emisních techniků a opravářů. Přidejte se i Vy.
Copyright 2016 - IHR-TECHNIKA s.r.o. - Všechna práva vyhrazena.